Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia - Stagiul de practică - primul pas spre primul job
 
Stagiul de practică - primul pas spre primul job
Rezultate

Subactivitatea 1.1 Încheierea/reluarea acordurilor de parteneriat pentru stagiile de practică

R1.1 - 62 acorduri de practica semnate Vor fi incheiate 62 acorduri de parteneriat pentru stagiile de practica cu firme private, institutii, companii de stat, cabinete de avocatura, din care 42 reinnoite si 20 noi.

Subactivitatea 2.1 [Recrutarea si selectia grupului ţintă - seria I-a]

R2.1 - 165 studenti selectati pentru a beneficia de interventiile din proiect In procesul de recrutare vor fi selectati studenti, preponderent din penultimul an de studiu, conform structurii propuse in primul an de proiect de 50 de la stiinte economice, 30 de la ingineria mediului si cadastru, 85 studenti de la stiinte juridice.

Subactivitatea 2.2 [Recrutarea si selectia grupului ţintă - seria a II-a]

R2.2 - 165 studenti selectati pentru a beneficia de interventiile din proiect Similar in cel de-al doilea an de proiect vor fi selectati la fel 50 de la stiinte economice, 30 de la ingineria mediului si cadastru, 85 studenti de la stiinte juridice.

Subactivitatea 2.3 [Desfăşurarea stagiilor de practică - seria I-a]

R2.3 - 165 studenti isi imbunatatesc competentele practice

In primul an de proiect aproximativ jumatate din fiecare categorie de studenti vor parcurge stagiile de practica obligatorii de la sfarsitul anului, cu durata de doua saptamani, la angajatori.

Subactivitatea 2.4 [Desfăşurarea stagiilor de practica - seria a II-a]

R2.4 - 165 studenti isi imbunatatesc competentele practice In mod identic in cel de-al doilea an de proiect cealalta jumatate din fiecare categorie de studenti vor parcurge stagii de practica similare.

Subactivitatea 3.1 [Consiliere in dezvoltarea competentelor IT&C]

R 3.1 - 330 studenti isi imbunatatesc aptitudinile de integrare pe piata muncii Prin consiliere in vederea dezvoltarii de competente transversale, inclusiv prin instrumente TIC, studentii isi vor dezvolta abilitatile necesare cresterii sanselor de ocupare, cu accent pe competentele IT&C.

Subactivitatea 3.2. [Consiliere vocationala in dezvoltarea

competentelor de tip soft-skills]

R3.2 - 330 studenti constientizeaza rolul increderii in sine si dezvolta autocunoasterea

aptitudinilor personale si profesionale

In urma participarii la activitatea de consiliere vocationala in dezvoltarea competentelor de tip

soft-skills studentii vor fi in masura sa adopte cele mai potrivite decizii cu privire la traseul lor

profesional, vor constientiza si intelege necesitatea dezvoltarii lor profesionale, vor comunica

eficient, vor dobandi abilitati de autoevaluarea a personalitatii.

La finalul proiectului ne propunem ca 130 absolventi sa-si gaseasca un loc de munca.

Subactivitatea 4.1 [Formare antreprenorială in intreprinderea simulata (ştiinţe ingineresti]

R4.1 - 50 studenti de la inginerie vor dobandi competente antreprenoriale In intreprinderea simulata nou infiintata studenti de la ingineria mediului si cadastru vor parcurge in grupe de cate 5 un numar de 10 stagii de instruire practica cu durata de 2 luni.

Subactivitatea 4.2 [Formare antreprenorială în întreprinderea simulată (ştiinţe economice)]

R4.2 - 80 studenti de la stiinte economice isi imbunatatesc competentele practice intr-un mediu de business In intreprinderea simulata nou infiintata studenti de la stiinte economice vor parcurge in grupe de cate 8 un numar de 10 stagii de instruire practica cu durata de 2 luni.

Subactivitatea 5.1 [Dezvoltarea atelierului practic de modelare tridimensională]

R5.1 - 49 studenti de la ingineria mediului si cadastru isi imbunatatesc competentele practice in Atelierul de modelare tridimensionala In cadrul acestui atelier inovativ 49 de studenti de la ingineria mediului si cadastru vor beneficia de acces la cele mai noi aplicatii si metode de determinare a formei diverselor obiective naturale si construite, parcurgand in grupe de 7 studenti un numar de 7 stagii de instruire practica cu durata de 2 luni.

Subactivitatea 5.2 [Crearea de facilităţi de practică în Clinica juridică]

R5.2 - 63 studenti de la stiinte juridice isi imbunatatesc competentele practice in Clinica juridica Conceptul de Clinica juridica va fi implementat ca metoda de instruire avansata pentru 63 studenti de la stiinte juridice care vor parcurge 7 stagii de instruire practica cu durata de 2 luni, grupati in serii de cate 9 studenti.

Subactivitatea 6.1 [Organizarea concursurilor tematice - ediţia I-a]

R6.1 - 22 studenti isi vor dezvolta abilitatile competitionale In primul an de proiect 11 echipe (5 inginerie + 6 stiinte juridice) formate din cate 2 studenti vor fi selectate sa participe in competitia de proiecte tehnice ale unui angajator real (10 studenti), respectiv in procese simulate intr-un cadru organizatoric similar cu cel din instantele reale (12 studenti).

Subactivitatea 6.2 [Organizarea concursurilor tematice - editia a II-a]

R6.2 - 22 studenti isi vor dezvolta abilitatile competitionale In mod identic in cel de-al doilea an de proiect alte 11 echipe vor participa la o competitie similara insa cu alta tematica.

Subactivitatea 7.1 [Dezvoltarea unei platforme interactive in domeniul resurselor umane]

R7.1 - 1 platforma on-line de comunicare universitate-angajatori Pentru a crea o punte comunicationala intre mediul de afaceri local si universitate se va porni de la analiza situatiei existente. Se va initia o platforma on-line, aceasta putand fi dezvoltata atat ca si continut cat si ca extindere, atat in timpul proiectului cat si dupa finalizarea acestuia.

Subactivitatea 8.1 [Management de proiect]

R8.1 - 5 proceduri operationale de implementare, 8 rapoarte de monitorizare interna. Din experienta proiectelor anterioare ne vom ghida dupa 5 proceduri de implementare, desigur actualizate la noile cerinte, se vor intocmi rapoarte de monitorizare trimestrial.

Subactivitatea 9.1 [Activităţi care se subscriu capitolului de cheltuieli indirecte (rata forfetara 15%)]

R9.1 - 8 rapoarte tehnico-financiare de implementare. Conform cerintelor cererile de rambursare se vor intocmi la 3 luni rezultand astfel pe intreaga perioada a proiectului de 24 de luni, 8 rapoarte tehnico-financiare.